Specialistas (archyvaras)
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą arba iki 1995 metų įgytą specialųjį vidurinį išsilavinimą;
2. turi būti susipažinęs ir mokėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančiais dokumentų rengimą, tvarkymą, apskaitą ir saugojimą, informacijos teikimą.
3. turėti bazinę kompiuterinio raštingumo kvalifikaciją.
4. gebėti valdyti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1. tvarko Socialinės paramos skyriaus archyvą įstatymų nustatyta tvarka;
2. rūšiuoja ir Socialinės paramos skyriaus specialistams atrenka socialinių išmokų bei socialinių paslaugų gavėjų bylas;
3. užtikrina tvarkomų asmens duomenų apsaugą teisės aktų nustatyta tvarka;
4. pagal poreikį protokoluoja organizuojamų posėdžių ar pasitarimų eigą;
5. vykdo kitas teisės aktų nustatytas funkcijas ir Skyriaus vedėjo pavedimus, priklausančius skyriaus kompetencijai.
6. rūpinasi Socialinės paramos skyriaus tinkama inventoriaus eksploatacija (perduoda informaciją dėl netinkamo naudoti inventoriaus, kurį reikia nurašyti, atsakingiems asmenims), teikia pasiūlymus skyriaus vedėjui dėl naujo inventoriaus reikalingumo ir kanceliarinių prekių bei darbo priemonių.