Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
1.Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintą išsilavinimą;
2. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, viešąjį administravimą, socialinės paramos teikimą, dokumentų valdymą ir naudojimą, archyvų tvarkymą, asmens duomenų apsaugą;
3. mokėti dirbti šiomis kompiuterinėmis programomis: MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet Explorer, Strateginės partnerystės informacine sistema „SPIS“ bei automatizuotos informacinės sistemos programa „PARAMA“;
4. mokėti organizuoti darbą, kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją bei teikti išvadas, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1. dirba su Dokumentų valdymo sistema, įdiegta Socialinės paramos skyriuje, perduoda ir priima informaciją elektroniniu paštu;
2. priima Socialinės paramos skyriaus vardu gaunamą korespondenciją, ją registruoja Dokumentų valdymo sistemoje ir skyriaus vedėjui išnagrinėjus perduoda konkretiems vykdytojams, kontroliuoja, kad atsakymai būtų parengti nustatytais terminais;
3. registruoja interesantų prašymus dėl socialinių paslaugų, piniginės socialinės paramos, išmokų vaikams, socialinės paramos mokiniams ir kitų socialinių išmokų teikimo bei gyventojų prašymus, skundus, pranešimus Socialinės paramos skyriaus kompetencijai priskirtais klausimais bei priima gyventojų prašymus dėl paramos mirties atveju gavimo;
4. tvarko gaunamų ir siunčiamų dokumentų registrus;
5. tvarko Socialinės paramos skyriaus archyvą įstatymų nustatyta tvarka;
6. rūšiuoja ir Socialinės paramos skyriaus specialistams atrenka socialinių išmokų bei socialinių paslaugų gavėjų bylas;
7. koordinuoja visuomenei naudingos veiklos atlikimą Anykščių rajono savivaldybėje;
8. kontroliuoja, kad asmenys, neatlikę visuomenei naudingos veiklos, nepatektų į išmokų gavėjų žiniaraščius;
9. rengia darbo ataskaitas pagal savo kompetenciją;
10. teikia pasiūlymus, susijusius su tiesioginių pareigų vykdymu ir Socialinės paramos skyriaus veikla;
11. bendradarbiauja su Anykščių rajono savivaldybės administracijos seniūnijomis, Utenos teritorine darbo birža, Anykščių rajono savivaldybės administracijos struktūriniais padaliniais;
12. užtikrina tvarkomų asmens duomenų apsaugą teisės aktų nustatyta tvarka;
13. vykdo kitus Anykščių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus, Socialinės paramos skyriaus vedėjo pavedimus, tiesiogiai susijusius su atliekamu darbu ir neprieštaraujančius teisės aktams.