Gražina Martinkienė

Specialistė

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

  1. Turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą arba specialųjį vidurinį išsilavinimą įgytą iki 1995 m.
  2. gerai išmanyti Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymą, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius buhalterinę apskaitą, dokumentų rengimo bei dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;
  3. mokėti dirbti su „Microsoft Office“ programiniu paketu, buhalterinės apskaitos programomis, teisės aktų ir kitų duomenų paieškos sistemomis ir duomenų bazėmis;
  4. mokėti kaupti, sisteminti, analizuoti informaciją, susijusią su buhalterine apskaita.

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  1. tvarko savivaldybės ir valstybės turto apskaitomo savivaldybės administracijoje: ilgalaikio materialiojo, nematerialiojo, trumpalaikio materialiojo, biologinio, finansinio turto, atsargų, apskaitą teisės aktų nustatyta tvarka;
  2. įrašo laiku į apskaitos registrus visas įvykdytas ūkines operacijas ir ūkinius įvykius, susijusius su turto, apskaitomo savivaldybės administracijoje, judėjimu;
  3. rengia investicijų ketvirtines, metines ataskaitas ir pateikia jas savivaldybės administracijos Finansų ir biudžeto skyriaus atsakingam darbuotojui.
  4. pildo turto judėjimo ataskaitas metinių finansinių ataskaitų rinkiniams parengti ir pateikia Apskaitos skyriaus vedėjai;
  5. tvarko priimto saugoti pagal panaudą ir atiduoto pagal panaudą naudoti turto apskaitą (pagal turto savininkus, saugojimo vietas ir rūšis) teisės aktų nustatyta tvarka;
  6. tvarko žemės nuomos mokesčio apskaitą teisės aktų nustatyta tvarka, pagal specialistų, administruojančių šio mokesčio surinkimą, pateiktus duomenis, surinktą žemės nuomos mokestį perveda į savivaldybės biudžetą;
  7. tvarko lėšų, skirtų šalpos išmokų ir išmokų vaikams buhalterinę apskaitą, tvarko jų panaudojimą pagal patvirtintas išlaidų sąmatas;
  8. tvarko teisės aktų nustatyta tvarka reikiamas ataskaitas apie šalpos išmokų ir išmokų vaikams lėšų panaudojimą ir pateikia Socialinių paslaugų priežiūros departamentui;
  9. suveda į informacinę apskaitos sistemą visas ūkines operacijas (sąskaitas - faktūras, mokėjimo pavedimus, paraiškas ir kt.);
  10. kaupia ir sistemina duomenis tarpusavio operacijų suderinimui ir detalizavimui su viešojo sektoriaus subjektais;
  11. teikia pagal kompetenciją Apskaitos skyriaus vedėjui reikiamą informaciją dėl finansinių ataskaitų rinkinio sudarymo ir pateikimo į VSAKIS;
  12. priskiria kiekvieną ūkinę operaciją lėšų šaltiniui, programai, priemonei, valstybės funkcijai ir ekonominės klasifikacijos išlaidų straipsniui;
  13. bendrauja ir bendradarbiauja su jam priskirtos srities finansuojančių institucijų darbuotojais lėšų naudojimo, ataskaitų teikimo klausimais;
  14. atlieka atsiskaitymų su įvairiais debitoriais ir kreditoriais apskaitą, analizuoja susidariusių įsiskolinimų priežastis;
  15. teikia asmenims atsakingiems už lėšų planavimą reikalingus duomenis lėšų poreikiui šalpos pensijoms ir išmokoms vaikams paskaičiuoti;
  16. rengia mokėjimo pavedimus bankams;
  17. vykdydama ūkinių operacijų einamąją finansų priežiūrą, reikalauja, kad būtų pateikti visi su ūkine operacija susiję ir tinkamai sutvarkyti dokumentai, patikrina įrašų aritmetinį teisingumą, bendrąsias sumas, sutikrina apskaitos dokumentus su apskaitos registrų įrašais;
  18. vykdo kitus su Finansų ir apskaitos skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio Savivaldybės administracijos direktoriaus ir Skyriaus vedėjo pavedimus.